هزینه کلاس موسیقی در تهران | آموزشگاه سنتور 

سنتور ساز زهی موسیقی ایرانی است که در گروه آموزشی ساز های ایرانی در آموزشگاه موسیقی سرنا توسط بهترین استاد سنتور در کرج برگزار می شود. شما هنرجویان عزیز جهت اطلاع از نحوه آموزش سنتور در تهران  میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. مدرسان با چندین سال سابقه فعالیت و تحصیل در زمینه موسیقی، مدرس خوب ساز سنتور در آموزشگاه سرنا هستند. جهت شرکت در کلاس سنتور  با ما در تماس باشید
 

نحوه آموزش سنتور مبتدی

در میان ساز‌های اصیل ایرانی، سنتور همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. این ساز که نوای دلنشینش در اکثر موسیقی‌های اصیل ایرانی به گوش می‌رسد در رده‌ی ساز‌های زهی- مضرابی قرار می‌گیرد. شکل کلی ظاهری آن یک جعبه‌ی چوبی ذوزنقه‌ای شکل است که قاعده‌ی بزرگ آن رو به نوازنده قرار می‌گیرد. برای نواختن این ساز از دو مضراب استفاده می‌شود. درست مثل هر ساز دیگری پیش از خرید  و اطلاع از قیمت سنتور نیز باید اطلاعات مختصری درمورد انواع و ویژگی‌های این ساز کسب کنید تا با یک انتخاب صحیح خود را از هزینه‌های گزاف اضافی و خریدن چند ساز راحت کنید. اغلب نوازندگان تازه کار با خرید یک ساز نامناسب و غیراستاندارد همراه با نامتعارف بودن قیمت سنتور در ابتدای مسیر نوازندگی شوق و علاقه‌ی خود برای ادامه‌ی مسیر را ازدست می‌دهند، چرا که نواختن یک ساز نا مناسب بسیار مشکل است.  

کلاس سنتور در تهران

آموزش سنتور در تهران

اگر علاقه‌مند به آموزش سنتور هستید و تابه‌حال در این زمینه فعالیت نداشته‌اید، نگران نباشید. ممکن است در گذشته، تجربه‌ی ناموفقی در یادگیری یک ساز یا حتی سنتور داشته باشید. ما به شما تضمین می‌دهیم، موفقیت شما در کلاس سنتور آموزشگاه سرنا در کرج حتمی است. اگر پیش از این سنتور می‌نواخته‌اید و برای دوره‌ای آموزش را کنار گذاشته‌اید، آکادمی موسیقی سرنا محل مناسبی برای بازگشت دوباره به دنیای موسیقی است، دست به کار شوید. ما در آموزشگاه موسیقی در کرج با گروهی از مجرب‌ترین اساتید در زمینه سازهای سنتی، شما را تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای می‌کنیم. برای اطلاع از نحوه آموزش کلاس سنتور در تهران  با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

مطالب مرتبط : آموزش سنتور

انواع سنتور در ایران

سنتور سُل‌کوک و لاکوک رایج‌ترین و پر استفاده‌ترین سنتور در ایران محسوب می‌شود و مدرسین سنتور استفاده از آن را به هنرجویان خود توصیه می‌کنند. اما به غیر از این نوع رایج، انواع دیگری از سنتور در ایران ساخته و استفاده می‌شوند که از نظر ابعاد کلاف و تعداد خرک‌ها و ... با نوع رایج متفاوت هستند.

آموزش سنتور در کرج