آموزشگاه موسیقی سرنا

با مدیریت سید مصطفی موسوی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزش تنبک

آموزشگاه موسیقی

آموزش تنبک به عنوان اساس و پایه آموزش ریتم و ضرب در موسیقی ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع تنبک نقش اصلی در نگه داشتن ریتم و ضرب در موسیقی ایرانی و گروه نوازی سازهای ایرانی بازی می کند. کلاس آموزش تنبک در کرج در آموزشگاه موسیقی سرنا توسط اساتید حرفه ای برگزار میشود. برای اطلاع از هزینه کلاس تنبک در کرج با شماره های این آموزشگاه موسیقی در ارتباط باشید.
 

آدرس آموزشگاه موسیقی سرنا : کرج - میدان شهدا - روبروی بانک ملی، جنب برج نوا

تلفن آموزشگاه موسیقی سرنا :

026-32263647    026-32253482

 

هزینه کلاس تنبک در کرج

آموزشگاه تنبک در کرج

تمبک از سری ساز های کوبه ای است و تنها ساز کوبه ای محسوب می شود که برای نواختن آن مجبور به استفاده از هر دو دست و همه‌ی ده انگشت خود هستید. به همین خاطر تنبک به قدرت و عضله‌های قوی دستان احتیاج دارد. بر خلاف سازهای دیگر برای نواختن تنبک از نت‌های مرسوم موسیقی استفاده نمی‌شود و تنبک نوازان زبان یادگیری مختص خودشان را دارند. ساز کوبه ای را می توان اولین سازی عنوان کرد که بشر به آن دست پیدا کرده است که از آن برای ترساندن حیوانات و یا اطلاع رسانی به یکدیگر استفاده می کردند.

آموزش تمبک

تکنیک های آموزش تنبک در کرج ارتباط مستقیم با طرز نگه داشتن این ساز دارد. هنگام نوازندگی تنبک، ساز را افقی و به صورتی که دهانه بزرگ ­تر رو به بیرون باشد، روی ران پا می گذارند و با دو دست به روی پوست آن ضربه می ­زنند. گاه از بدنه برای تولید صدا استفاده می شود. شیارهای روی بدنه نیز از لغزیدن تنبک هنگام نواختن جلو گیری می کنند و هنگام نوازندگی با کشیدن ناخن و انگشتر صدای خاص ایجاد می کنند.
برای یادگیری تنبک هیچ محدودیت سنی وجود ندارد؛ به همین خاطر در سایزهای مختلف ساخته می‌شود و هر فردی می‌تواند با علاقه و تمرین در نوازندگی این ساز پیشرفت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزشگاه موسیقی سرنا

آموزشگاه موسیقی در قزوین

آموزشگاه موسیقی در قزوین، سیاست وتفکر آکادمی موسیقی سرنا پرورش و آموزش درست و علمی هنرجویان بوده و دراین راستا با تکیه بر تجربه ها و پژوهشهای دقیق گذشته و روشهای نوین که منطبق با روش های دانشگاهی نیز میباشد سعی بر آن داشته که به یک شیوه علمی وکاربردی دست پیدا کند و کاستی های موجود را رفع نماید.

کلاس موسیقی در قزوین

آموزشگاه موسیقی در قزوین، مجموعه سرنا یکی ازمکانهای آموزشی در سطح شهر کرج میباشد که در یکی از بهترین مناطق از نظر دسترسی برای عموم قرار گرفته است. این مجوعه در یک بنای زیبا و هنری واقع شده است که دارای امکاناتی از جمله کلاسهای بزرگ واستاندارد، سالنی برای اجراهای آموزشی، کتابخانه و آرشیوی بسیار کامل در موسیقی برای استفاده هنرجویان، کلاسهای مجهز به تمامی امکانات آموزشی، کلاسی مخصوص موسیقی کودک و کلاس های تمرین میباشد.


آموزش موسیقی قزوین
برای هنجویان مهم است که علاوه بر آموزش موسیقی به بهترین شکل، کلاس آموزش موسیقی که انتخاب میکند تمامی متدهای لازم را یاد داده و دارای کیفیت بالایی باشد. آکادمی موسیقی سرنا، به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی با بیش از 11 سال سابقه در زمینه آموزش موسیقی و با مدیریت مجرب که خود دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی است توانسته وظیفه خود را با ارج نهادن به ارزشمندی های موسیقی به خوبی ایفا کند و در حال حاضر با داشتن گروه های موسیقی موفق چندین بار در سال کنسرت هایی را با اجرای هنرجویان خود برگزار می کند.

 

کلاس موسیقی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزشگاه موسیقی سرنا