آموزش گیتار در کرج

چه جوان باشید چه پیر، هیچ حسی بهتر از حس خوبی که یادگیری یک ساز به شما می دهد، نیست. با این که بسیاری برای یادگیری گیتار تلاش می کنند، متأسفانه خیلی مواقع افراد مبتدی فقط بعد از گذشت چند ماه، آن را رها می کنند. آموزش گیتار با یک مربی می تواند هزینه بر باشد و اگر فورا پیشرفتی در آن دیده نشود، خسته کننده به نظر خواهد رسید و قطعا نا امید خواهید شد.

در این مقاله با نکات مربوط به انتخاب گیتار و نحوه نواختن آکورد های این ساز آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار مبتدی

مطمئنا قبل از شروع یادگیری گیتار، به یک ساز نیاز دارید! با این که بیشتر تصمیم شما بر اساس ترجیحات شخصی خواهد بود، فاکتور های کلیدی هم هست که باید هنگام خرید گیتار به عنوان یک گیتاریست مبتدی در نظر بگیرید:

قیمت
سبک
سن یا سایز نوازنده
وضعیت گیتار
جایی که شما از آن جا گیتار تهیه می کنید
ما دو مدل زیر را پیشنهاد می کنیم:

 

آموزشگاه گیتار در کرج

به عنوان یک مبتدی، بهتر است خرید از سمساری ها، مغازه های دست دوم فروشی یا جا هایی که با تخفیف گیتار عرضه می کنند را فراموش کنید، مگر این که با شخصی باشید که با تجربه این کار را انجام بدهید. از آن جایی که شما تا به حال هیچ وقت گیتار نخریده اید، ممکن است نتوانید کیفیت و خوب یا بد بودن یک گیتار دست دوم را تشخیص دهید. با توجه به آنچه گفته شد ، یک فروشگاه خرده فروشی آلات موسیقی در نزدیکی خانه یا محل کارتان بهترین گزینه است ؛ همچنین می توانید از یک شرکت معتبر به صورت آنلاین خرید کنید، البته حتما از معتبر بودن سایت یا پیج مطمئن شوید.