آموزشگاه موسیقی سرنا

با مدیریت سید مصطفی موسوی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزش موسیقی هشتگرد

آموزشگاه موسیقی هشتگرد

آموزشگاه موسیقی در هشتگرد | کلاس موسیقی هشتگرد

آموزشگاه موسیقی در هشتگرد، برای هر هنرجویی اهمیت دارد که علاوه بر آموزش دقیق موسیقی، کلاس آموزش موسیقی که انتخاب میکند تمامی استانداردهای لازم را یاد داده و دارای کیفیت بالایی باشد. آکادمی موسیقی سرنا، به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی با بیش از 11 سال سابقه در زمینه آموزش موسیقی و با مدیریت مجرب که خود دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته موسیقی است توانسته وظیفه خود را با ارج نهادن به ارزشمندی های موسیقی به خوبی ایفا کند و در حال حاضر با داشتن گروه های موسیقی موفق چندین بار در سال کنسرت هایی را با اجرای هنرجویان خود برگزار می کند.
 

 

آموزشگاه موسیقی در کرج            آموزش موسیقی در کرج                  

آموزش موسیقی کرج

آموزش ویولن در کرج

کلاس موسیقی در کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزشگاه موسیقی سرنا

آموزش کاخن در کرج

آموزش کاخن در کرج، آموزشگاه موسیقی سرنا در کرج برگزار کننده کلاسهای آموزش ساز کاخن با بهره مندی از وجود اساتید مجرب می باشد و با شیوه های نوین آموزشی بهترین محیط را برای هنرجویان خود مهیا کرده است.

 

آموزش ساز کاخن در کرج

ظاهر ساز کاخن

ساز کاخن جعبه ای شش وجهی و مکعب مستطیل شکل است که پنج وجه آن را از یک لایه چوب نازک به ضخامت 3/1 تا 2 سانتیمتر (5/0 تا 75/0 اینچ) می سازند . وجه ششم (که یکی از مستطیل هاست) از یک لایه تخته سه لای نازک پوشانیده می شود . این وجه که سطح ضربه خورنده یا سر(Head) کاخون است „تاپا” (Tapa) نام دارد . حفره صدا(Sound hole) در وجه کناری "تاپا” تعبیه می گردد .

کلاس موسیقی کرج شهدا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزشگاه موسیقی سرنا